? ??????????????Japanese Garden? ????? ?? ???Rating: 3.6 (58 Ratings)??11 Grabs Today. 5230 Total Grabs. ?
?????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????????????????????????Foggy Lake View? ????? ?? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??10 Grabs Today. 1298 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, September 12, 2009

1 MALAYSIA VS PURE MALAY

Dh 52 tahun kita merdeka. Dan lame sgt kita dijajah. dalam proses penjajahan tu, sdarkah korang yang macam2 bangsa dah masuk dlam ngara kita ni. Tak kirala dibawa masuk atau berpindah scara sindri,mereka beranak-pinak dan bercucu-cicit sampai skarang. Ya, memang betul mereka pun orang kita,orang malaysia. Tapi yang aku nak cakap ni ttg ORANG MELAYU!!

Hak2 yang spatutnya jd hak orang kita jadi milik diorang. Nak ke anak2 korang,awek2 korang atau pakwe2 korang ikut orang india or cina? Hah?!

Di Malaysia pun ada yang memperjuangkan hak Melayu sjak sblum merdeka lagi. Antaranya:

UNITED MALAYS NATIONAL ORGANISATION (UMNO)


Yang tu scare baik,tapi lepas merdeka, ade budak2 remaja yang sedar yang budak2 mlayu ditindas kaum2 len. Jadi diorang gune care kasar untuk bela nasib bidak2 remaja melayu ini. Antara kumpulan yang terlibat ialah:



NAZI

MALAY POWER

SKINHEAD NEO-NAZI

PUNK NAZI

ARYAN MALAY BROTHERHOOD

NAGA HITAM


Dan banyak lagi. Walaupun geng2 ni dipandang serong, mereka masih memperjuangkan apa yang orang lain mungkin masih belum sedarpun. Bukanlah aku nak sokong kekerasan diorang, tapi ni care diorang berjuang. Diorang tu remaja, macam aku gak, so lebih bertindak kasar, liar, luar kawalan dan lebih suka care cam ni. Skurang-kurangnye diorang sdar. Tapi yang len tu? Ntah sdar ke x?


SEKARANG MARI KITA KENALI PUREMALAY

Marilah semua orang mlayu kita bangun menuntut hak kita, "TAKKAN MELAYU HILANG DI DUNIA" Tolonglah sedar

2 comments:

Anonymous said...

Fuck off Nazi piece of shit! sdar2 lh kmrng nie ASIAN! mw lgi blagak jdi NAZIFUK! P mati lh kw nazifascistfuk! No one except fuking bonehead support your stupid racist hatred! P mampuslh!

Anonymous said...

Saya sekarang tgh mengkaji tentang skinhead. Jika tidak keberatan, boleh tak kalau saya nak tahu dekat mana saya boleh berjumpa dgn ahli-ahli skinhead area kl.Saya mohon jasa baik anda.
email :nyeloux@gmail.com